Администрация Октябрьского района г.Витебска информирует, что создан районный Telegram-канал #ОКтябрьский/Витебск (https://t.me/octobrvit)
ААТ "Вiцебскаблаўтатранс"
210601, г. Віцебск, вул. С. Панковай, 1
Продаж білетаў і расклад прыгараднага транспарту
Бронирование билетов по телефонам: 2-114 (МТС), 7-114 (А1), 8 (029) 257-69-06 (life)
Навіны кампаніі
Свабодныя вакансіі
Мы запрашаем на працу энергічных, камунікабельных, нацэленых на прафесійны і кар'ерны рост па наступных прафесіях:
Спецыяліст у аддзел кадраў (на перыяд адсутнасці асноўнага работніка) |
Кіроўца аўтамабіля катэгорыі D, DE, С |
Кіроўца тралейбуса |
Кандуктар |
Дахавік па рулонных дахах і па дахах з адзінкавых матэрыялаў |
+375 (212) 68-73-32 Патрабуюцца работнікі ў ДАЛ "Лясная паляна" ў летні перыяд |
Перевозка троллейбусом и трамваем (по индивидуальным заказам)
с 1 июля 2023 года | |||||
№ п/п | Вид электротранспорта | Единица измерения | Цена (тариф), бел.руб. | ||
без НДС | НДС | с НДС | |||
1. | Троллейбус | час | 47,50 | 9,50 | 57,00 |
км | 0,55 | 0,11 | 0,66 | ||
2. | Троллейбус марки АКСМ 43300D | час | 91,67 | 18,33 | 110,00 |
км | 0,58 | 0,12 | 0,70 | ||
3. | Трамвай | час | 55,00 | 11,00 | 66,00 |
км | 0,64 | 0,13 | 0,77 |
Телефон для справок: 8 (0212) 68-73-31
Дарагія сябры!
Шчыра рады вітаць Вас на сайце аднаго з найстарэйшых транспартных прадпрыемстваў Рэспублікі Беларусь, калектыў якога вось ужо больш за 70 гадоў аддана служыць жыхарам і гасцям нашага старажытнага і такога маладога горада Віцебска.
На нашым сайце Вас чакае шмат цікавай і пазнавальнай інфармацыі: знаёмства з гісторыяй нашай кампаніі, яго структурай, асноўнымі мэтамі і задачамі, картай горада і маршрутнай схемай, характарыстыкай маршрутаў і асноўнымі навінамі. Акрамя таго, наведвальнікі сайта знойдуць неабходную інфармацыю аб бягучых і перспектыўных планах развіцця грамадства і шляхах іх вырашэння, даведаюцца як працуе прадпрыемства, што адбываецца ў калектыве, на гарадскіх маршрутах і многае іншае.
Але самае галоўнае, у нас з Вамі з'явіцца магчымасць для сталых зносін, для абмеркавання пытанняў, якія ўзнікаюць як у нашых пасажыраў, так і гасцей горада. Спадзяемся на канструктыўнасць нашага дыялогу, які дапаможа глыбей зразумець і ацаніць праблемы ў працы транспарту, знайсці шляхі іх вырашэння з мэтай паляпшэння транспартнага забеспячэння і культуры абслугоўвання насельніцтва.