Администрация Октябрьского района г.Витебска информирует, что создан районный Telegram-канал #ОКтябрьский/Витебск (https://t.me/octobrvit)
Продаж білетаў і расклад прыгараднага транспарту
Бронирование билетов по телефонам: 2-114 (МТС), 7-114 (А1), 8 (029) 257-69-06 (life)
Навіны кампаніі
Свабодныя вакансіі
Мы запрашаем на працу энергічных, камунікабельных, нацэленых на прафесійны і кар'ерны рост па наступных прафесіях:
Спецыяліст у аддзел кадраў (на перыяд адсутнасці асноўнага работніка) |
Кіроўца аўтамабіля катэгорыі D, DE, С |
Кіроўца тралейбуса |
Кандуктар |
Дахавік па рулонных дахах і па дахах з адзінкавых матэрыялаў |
+375 (212) 68-73-32 Патрабуюцца работнікі ў ДАЛ "Лясная паляна" ў летні перыяд |
Работа са зваротамі грамадзян у ААТ "Віцебскаблаўтатранс" ажыццяўляецца ў адпаведнасці з:
- Законам ад 18 ліпеня 2011 года № 300-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб";
ПАКІНУЦЬ ЭЛЕКТРОННЫ ЗВАРОТ МОЖНА
НА ПАРТАЛЕ "ОБРАЩЕНИЯ.БЕЛ"
Паважаныя наведвальнікі сайта
У адпаведнасці з дапаўненнямі (змяненнямі) у Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» (рэд. ад 28.06.2022) устанаўліваецца падача ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі электронных зваротаў і атрыманне адказаў (апавяшчэнняў) на іх з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў). У адпаведнасці з гэтым форма "Электронны зварот" на нашым сайце скасаваная.
Доступ карыстальнікаў да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў забяспечваецца ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт па адрасе https://обращения.бел.
Парадак разгляду электронных зваротаў грамадзян прадугледжаны артыкулам 25 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" (рэд. ад 28.06.2022). Разгляд электронных зваротаў.
Электронныя звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мове.
Электронныя звароты грамадзян павінны ўтрымліваць:
- найменне і (або) адрас арганізацыі альбо пасада і (або) прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы асобы, якім накіроўваецца зварот;
- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);
- выклад сутнасці звароту;
- адрас электроннай пошты грамадзяніна.
Электронныя звароты юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінна ўтрымліваць:
- найменне і (або) адрас арганізацыі альбо пасада і (або) прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы асобы, якім накіроўваецца зварот;
- поўная назва юрыдычнай асобы і яе месца знаходжання;
- выклад сутнасці звароту;
- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
- адрас электроннай пошты юрыдычнай асобы.
Да электронных зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца дакументы ў электронным выглядзе, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.
Сутнасць электроннага звароту не можа выкладацца з дапамогай спасылак на інтэрнэт-рэсурсы. Тэкст звароту павінен паддавацца прачытання. Не дапускаецца ўжыванне ў зваротах нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў.
Пры незахаванні патрабаванняў, устаноўленых часткамі першай–трэцяй гэтага пункта, электронны зварот можа быць пакінуты без разгляду па сутнасці ў парадку, устаноўленым пунктам 4 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" (рэд. ад 28.06.2022).
Адказы (паведамлення) на электронныя звароты накіроўваюцца з дапамогай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў, за выключэннем выпадку, прадугледжанага часткай другой гэтага пункта.
На электронныя звароты даюцца пісьмовыя адказы (накіроўваюцца пісьмовыя паведамленні) у выпадку, калі заяўнік у сваім электронным звароце просіць накіраваць пісьмовы адказ.
Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх): - ўтрымліваюць тэкст, які не паддаецца прачытанню;
- ўтрымліваюць нецэнзурныя альбо абразлівыя словы або выразы;
- падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, Грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, Крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, вызначальным парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, звароты з'яўляюцца зваротамі работніка да наймальніка або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
- ўтрымліваюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі ААТ "Віцебскаблаўтатранс";
- прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
- пададзены паўторны зварот і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
- з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях;
- звароты ўтрымліваюць пагрозы жыццю, здароўю і маёмасці, падахвочванне да здзяйснення супрацьпраўнага дзеяння альбо заяўнік іншым спосабам злоўжывае правам на зварот.
Гарадскія перавозкі
У адпаведнасці з рашэннем Віцебскага абласнога выканаўчага камітэта ад 31 сакавіка 2025 года № 252 кошт адной паездкі ў аўтобусе,
трамваі і тралейбусе складае:
- на звычайных і хуткасных маршрутах у рэгулярных зносінах - 0,9 беларускіх рублёў;
- пры куплі білета ў кіроўцы - 0,95 беларускіх рублёў;
- на экспрэсных маршрутах - 1 беларускі рубль
Кошт месячных і дэкадных праязных білетаў складае:
(беларускіх рублёў)
Від транспартнага сродку |
Месячны праязны білет |
Дэкадны праязны білет |
|||||
гарады з колькасцю насельніцтва |
гарады з колькасцю насельніцтва |
||||||
звыш 250 тыс. |
ад 50 да 250 тыс. |
менш50тыс. |
звыш 250 тыс. |
ад 50 да 250 тыс. |
менш50тыс. |
||
Аўтобус |
40,50 |
39,43 |
34,42 |
14,25 |
13,86 |
12,06 |
|
Тралейбус |
40,50 |
– |
– |
14,25 |
– |
– |
|
Трамвай |
40,50 |
39,43 |
– |
14,25 |
13,86 |
– |
|
Аўтобус і тралейбус |
54,05 |
– |
– |
19,02 |
– |
– |
|
Аўтобус і трамвай |
54,05 |
52,92 |
– |
19,02 |
18,52 |
– |
|
Тралейбус і трамвай |
54,05 |
– |
– |
19,02 |
– |
– |
|
Аўтобус, тралейбус і трамвай |
64,44 |
– |
– |
22,57 |
– |
– |
Прыгарадныя перавозкі
У адпаведнасці з рашэннем Віцебскага абласнога выканаўчага камітэта ад 12 красавіка 2022 года № 190
тарыф за адзін кіламетр праезду ў аўтобусах прыгарадных маршрутаў рэгулярных зносін складае:
Тып маршруту |
Тарыфы за 1 кіламетр праезду на прыгарадныя аўтамабільныя перавозкі пасажыраў у рэгулярных зносінах, беларускага рубля |
Звычайныя |
0,11 |
Хуткасныя |
0,13 |
Дадатковыя |
0,13 |
Экспрэсныя |
0,14 |
Тарыф за адзін кіламетр правозу багажу і (або) ручной паклажы ў аўтобусах прыгарадных маршрутаў рэгулярных зносін складае:
- за кожнае маламернае месца багажу і (або) ручной паклажы-у памеры 0,01 беларускага рубля;
- за кожнае сярэднемернае месца багажу і (або) ручной паклажы-у памеры 0,02 беларускага рубля;
- за кожнае буйнамернае месца багажу і (або) ручной паклажы – у памеры 0,04 беларускага рубля.
Кошт праезду пасажыра (правозу багажу) разлічваецца памнажэннем тарыфу на адлегласць паездкі (правозу багажу) і акругляецца ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.
Набыць квіткі магчыма праз інфакіёскі ААТ "ААБ Беларусбанк", ААТ "Белінвест", ТАА КБ "крэдыт Экспрэс", а таксама праз сетку Інтэрнэт (www.ticketbus.by).
Інфармацыю аб кошце квіткоў на прыгарадныя, міжгароднія і міжнародныя маршруты вы можаце атрымаць па тэлефоне 114.
Нарматыўныя дакументы:
Характеристики регулярных маршрутов
Маршрут № 4
Маршрут № 5
Маршрут № 6
Маршрут № 7
Маршрут № 8
Маршрут № 9
Маршрут № 10
Маршрут № 11
Дарагія сябры!
Шчыра рады вітаць Вас на сайце аднаго з найстарэйшых транспартных прадпрыемстваў Рэспублікі Беларусь, калектыў якога вось ужо больш за 70 гадоў аддана служыць жыхарам і гасцям нашага старажытнага і такога маладога горада Віцебска.
На нашым сайце Вас чакае шмат цікавай і пазнавальнай інфармацыі: знаёмства з гісторыяй нашай кампаніі, яго структурай, асноўнымі мэтамі і задачамі, картай горада і маршрутнай схемай, характарыстыкай маршрутаў і асноўнымі навінамі. Акрамя таго, наведвальнікі сайта знойдуць неабходную інфармацыю аб бягучых і перспектыўных планах развіцця грамадства і шляхах іх вырашэння, даведаюцца як працуе прадпрыемства, што адбываецца ў калектыве, на гарадскіх маршрутах і многае іншае.
Але самае галоўнае, у нас з Вамі з'явіцца магчымасць для сталых зносін, для абмеркавання пытанняў, якія ўзнікаюць як у нашых пасажыраў, так і гасцей горада. Спадзяемся на канструктыўнасць нашага дыялогу, які дапаможа глыбей зразумець і ацаніць праблемы ў працы транспарту, знайсці шляхі іх вырашэння з мэтай паляпшэння транспартнага забеспячэння і культуры абслугоўвання насельніцтва.