Администрация Октябрьского района г.Витебска информирует, что создан районный Telegram-канал #ОКтябрьский/Витебск (https://t.me/octobrvit)
Продаж білетаў і расклад прыгараднага транспарту
Бронирование билетов по телефонам: 2-114 (МТС), 7-114 (А1), 8 (029) 257-69-06 (life)
Навіны кампаніі
Свабодныя вакансіі
Мы запрашаем на працу энергічных, камунікабельных, нацэленых на прафесійны і кар'ерны рост па наступных прафесіях:
Спецыяліст у аддзел кадраў (на перыяд адсутнасці асноўнага работніка) |
Кіроўца аўтамабіля катэгорыі D, DE, С |
Кіроўца тралейбуса |
Кандуктар |
Дахавік па рулонных дахах і па дахах з адзінкавых матэрыялаў |
+375 (212) 68-73-32 Патрабуюцца работнікі ў ДАЛ "Лясная паляна" ў летні перыяд |
Филиал «Автотранспортное предприятие №18 г. Браслав»
Предприятие оказывает услуги:
- Прохождение государственного технического осмотра
- Техническое обслуживание транспортных средств
Прохождение государственного технического осмотра транспортных средств
с 8.00 до 17.00, обед с 13.00 до 14.00; выходные дни суббота, воскресенье
Категории обслуживаемых автомобилей: M1; М2; М3; N1; N2; N3.
Диспетчер |
8-02153- 3-92-74
|
Инженер по организации пассажирских перевозок |
+375 33 345 11 38 |
Автостанция г. Браслава |
8-02153- 6-22-72 |
Диагностическая станция №66
вторник-суббота: 8:00-17:00 Обед:13:00-14:00
выходные дни: воскресенье, понедельник
Категории: М, N,O,L
Начальник станции: Шиман Виктор Михайлович, тел.8-029-599641
Дарагія сябры!
Шчыра рады вітаць Вас на сайце аднаго з найстарэйшых транспартных прадпрыемстваў Рэспублікі Беларусь, калектыў якога вось ужо больш за 70 гадоў аддана служыць жыхарам і гасцям нашага старажытнага і такога маладога горада Віцебска.
На нашым сайце Вас чакае шмат цікавай і пазнавальнай інфармацыі: знаёмства з гісторыяй нашай кампаніі, яго структурай, асноўнымі мэтамі і задачамі, картай горада і маршрутнай схемай, характарыстыкай маршрутаў і асноўнымі навінамі. Акрамя таго, наведвальнікі сайта знойдуць неабходную інфармацыю аб бягучых і перспектыўных планах развіцця грамадства і шляхах іх вырашэння, даведаюцца як працуе прадпрыемства, што адбываецца ў калектыве, на гарадскіх маршрутах і многае іншае.
Але самае галоўнае, у нас з Вамі з'явіцца магчымасць для сталых зносін, для абмеркавання пытанняў, якія ўзнікаюць як у нашых пасажыраў, так і гасцей горада. Спадзяемся на канструктыўнасць нашага дыялогу, які дапаможа глыбей зразумець і ацаніць праблемы ў працы транспарту, знайсці шляхі іх вырашэння з мэтай паляпшэння транспартнага забеспячэння і культуры абслугоўвання насельніцтва.